טקסט הודעת פורום
| 8/28/2011 5:48:00 PM |
|
נושא: קניית דלדל קידמי תאריך: 8/28/2011 5:48:00 PM
מחבר/ת: שי
שלום רב נגנב לי גלגל קידמי של אופני GT MARATHON SPORT רציתי לדעת מה אני צריך לחפש בשביל לקנות גלגל חדש (עדיף יד שנייה) וכמה אמור לעלות הכל (כולל רוטור וכו´). סגנון הרכיבה הוא סינגלים טכנים וקצת מעבר (קפיצות של מטר ) תודה שי
|
חזרה לפורום |
|
|