נושא: כשהוא אמר שאין מקום לרוטור הוא התכוון תאריך: 8/29/2011 3:04:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
שאין בנאבה מקום לחבר את הרוטור. עלות בניית גלגל היא לא פחות מ 100 ש"ח עבודה בנוסף צריך נאבה. ובסבירות גבוהה מאד מאד שצריך להחליף את השפיצים שעולים בין 2 ל 5 ש"ח ליחידה לרוב מחליפים שפיצים אפילו אם הם מתאימים כי כדאי לבנות גלגל עם שפיצים חדשים. מה שאומר שיהיה יותר זול לרכוש גלגל בנוי עם הכנה לדיסק
|