הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/29/2011 3:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  כשהוא אמר שאין מקום לרוטור הוא התכוון
נושא: כשהוא אמר שאין מקום לרוטור הוא התכוון תאריך: 8/29/2011 3:04:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

שאין בנאבה מקום לחבר את הרוטור.
עלות בניית גלגל היא לא פחות מ 100 ש"ח עבודה
בנוסף צריך נאבה.
ובסבירות גבוהה מאד מאד שצריך להחליף את השפיצים שעולים בין 2 ל 5 ש"ח ליחידה
לרוב מחליפים שפיצים אפילו אם הם מתאימים כי כדאי לבנות גלגל עם שפיצים חדשים.
מה שאומר שיהיה יותר זול לרכוש גלגל בנוי עם הכנה לדיסק


חזרה לפורום