טקסט הודעת פורום
| 8/29/2011 3:10:00 PM |
|
נושא: alex rims DT24 תאריך: 8/29/2011 3:10:00 PM
מחבר/ת: שי רביב
אני מעוניין לקנות גלגל קידמי לאופני GT MARATHON SPORT (עבור סינגלים וקצת קפיצות) קיבלתי הצעה: גלגל alex rims DT24 דיסק של PROMAX צמיג KENDA
האם זה טוב לי?
|
חזרה לפורום |
|
|