הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/29/2011 3:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  החלפת נאבה = בניית גלגל
נושא: החלפת נאבה = בניית גלגל תאריך: 8/29/2011 3:52:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

שים לב שזה לא פשוט לבנות גלגל למי שלא מכיר את התהליך, יש הרבה דברים שצריך לשים לב ולקחת בחשבון, כמו מידות מדויקות של אורך החישורים (שפיצים), מס´ החורים בנאבה ובחישוק ותהליך השזירה והמתיחה שהם אומנות בפני עצמם...

תוכל למצוא עוד פרטים טכניים במאמר הבא:
http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=1238

אני גם ממליץ כמו קודמיי למצוא גלגל יד שניה (או חדש) עם דיסק או הכנה לדיסק, יצא לך יותר זול.
צריך לבדוק גם אם באופניים יש את התושבות לקליפרים של בלמי הדיסק (בבולמים זולים מאוד לא תמיד קיימות...)


חזרה לפורום