הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/29/2011 10:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  TAO TAO עם תוכן  בגדול..
נושא: בגדול.. תאריך: 8/29/2011 10:08:00 PM
מחבר/ת: TAO TAO

אני התקנתי אותו על אופני הXC שלי (4 אינץ מהלך אחורי) והבולם כמו שאתה יודע 80-130מ"מ. מבחינת עמידות הבולם עמיד, הוא מתמודד עם קפיצות של מטר-מטר וחצי בלי בעיה, כמובן שיותר מזה לא באמת ממש ניסתי (יש לי אופני DH :) ), אבל השיכוך מצויין והוא עובד מצויין, לגבי איזה מהלך מתאים לאיזה תחום וכו יש הרבה מידע ברשת.


חזרה לפורום