טקסט הודעת פורום
| 8/31/2011 10:00:00 PM |
|
נושא: אופני כניסה לכביש תאריך: 8/31/2011 10:00:00 PM
מחבר/ת: איתמר 500watt
שלום, אני מוכר אופניים שנראה לי שיתאימו אופני כניסה מעולות בשנתון 2009, משודרגות ומטופלות היטב. הנה הקישור: http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=129627#Image איתמר
|
חזרה לפורום |
|
|