הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/2/2011 5:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מישהו קרא לי?
נושא: מישהו קרא לי? תאריך: 9/2/2011 5:59:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

ראשית, לעניין שטחי האש - אין אימונים באש בשישי-שבת, אז בימים אלה אתה יכול לרכב גם בשטחי אש.
כמובן, כל עוד אתה מתייחס ברצינות הראויה לשלטים הצהובים עם המשולשים האדומים...

סינגלים רכיבים כמעט שאין, אבל הדאבלים יכולים להיות מאוד מאתגרים. אני לא מכיר סינגלים רכיבים באיזור שלך.

אבל יש המון אפשרויות - מה אופי המסלולים שאתה רוצה?


חזרה לפורום