נושא: קרנק תאריך: 9/4/2011 1:16:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
שלום היום באופניים של שבילים AL MOUNTAIN הסטנדרט הופך להיות 2 פלטות מקדימה + בשגרד . כי לא בונים על כך שאילו היו אופניים קרוס קנטרי מהירים אלא אופני שבילים וסינגלים קלים. הרבה רוכבי שבילים גם ב27 הילוכים מוותרים על פלטה גדולה לטובת בשגרד כי ברכיבות טכניות היא תמיד נשברת וחוטפת מקות . מה שניתן לעשות זה למצוא שילוב שיתאים לך . ניתן בהחלט לשים פלטה יותר גדולה מקדימה . זה הוסיף לך למהירות אבל יקשה אליך בעליות . אם אתה בקושר טוב , אז זה לא כל כך משמאותי .
|