הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/4/2011 11:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון סלאמה עם תוכן  תודה...
נושא: תודה... תאריך: 9/4/2011 11:54:00 PM
מחבר/ת: ירון סלאמה

בקשר לכושר אין לי בעיה אני רוכב קבוע 2-3 רכיבות כושר של כשעתיים לפחות!
ועוד פעם אחת יותר על טכניקה!
היום ברכיבה ניסיתי כל מיני קומבינציות ואני מתחיל להבין את העניין עם
שני הפלטות, אמנם יש יותר משחק עם ההילוכים אך זה יותר נוח ומהיר כשמבינים
איך לתפעל אותם, אני מניח שזה עוד ישתפר! :rating:


חזרה לפורום