טקסט הודעת פורום
9/6/2011 8:49:00 PM
פבלו שנץ
דיברתי איתו
נושא:
דיברתי איתו
תאריך:
9/6/2011 8:49:00 PM
מחבר/ת:
פבלו שנץ
והוא לא מוכר בולמים קדמיים, רק אחוריים... תודה על ההמלצה בכל מקרה ואם מישהו יודע עוד מקום אשמח להמלצות.
חזרה לפורום