נושא: trek mt 220 תאריך: 9/8/2011 3:35:00 PM
מחבר/ת: Ronen Barak
הבן שלי בן כמעט 9 ורוכב על האופניים האלו כבר יותר מחצי משנה ומאוד נהנה מהם, הן קלות , נוחות ונעימות אך קיימת בעיה קלה של הידית להעברת ההילוכים ברמת כוח של ילד, למבוגר זה עובר בקלות.. בכל זאת מומלץ הרבה יותר מכל אופני מדבקה אחרות...
|