הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/8/2011 3:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ronen Barak עם תוכן  trek mt 220
נושא: trek mt 220 תאריך: 9/8/2011 3:35:00 PM
מחבר/ת: Ronen Barak

הבן שלי בן כמעט 9 ורוכב על האופניים האלו כבר יותר מחצי משנה ומאוד נהנה מהם,
הן קלות , נוחות ונעימות אך קיימת בעיה קלה של הידית להעברת ההילוכים ברמת כוח של ילד, למבוגר זה עובר בקלות.. בכל זאת מומלץ הרבה יותר מכל אופני מדבקה אחרות...


חזרה לפורום