נושא: אופניי כניסה לתחום אופניי ההרים תאריך: 9/11/2011 7:05:00 PM
מחבר/ת: o g
שלום בזמן האחרון ניסיתי קצת לרכב על האופניים הישנות שהיו לי בבית( KONA זנב קשיח) וממש התלהבתי ואני רוצה עכשיו לקנות אופניים יותר רציניות , חשבתי על לקנות אופניי שיכוך מלא יד שנייה התקציב שלי זה 4500-3500 ואני מתכוון לרכב בעיקר שבילים בלי דרופים מטורפים וקפיצות אולי קצת בהמשך.... (AM ?) ראיתי שבמחיר הזה אפשר לקבל SPECIALIZED FSR XC ו KONA ONE20 ואפילו ROCKY MOUNTION ETSX70 אז השאלה שלי היא האם כדי לקנות יש שנייה ? או עדיף לקנות נגיד DIAMONDBACK חדש? האם זה שווה את זה ? ואם למישהו יש המלצה לדגם מסוים שהוא חושב שמתאים אז אני ישמח לשמוע את דעתו
תודה רבה לעונים! :p
|