נושא: דווקא האופניים שלי בהחלט בנויות ליעוד תאריך: 9/12/2011 2:08:00 PM
מחבר/ת: שוקי אהרון
אני רוכב על הקלר והן אצלי כבר 3 שנים, לפני כמה חודשים הנאבה של הגלגל האחורי נהרסה ולא היה ניתן להשיג נאבה כזו (24 חורים, בסופו של דבר קניתי גלגלים יד שנייה שפורקו מסטמפי 2008 (DT 420) הבעיה שעשיתי טעות והם לא מתאימים לסגנון הרכיבה שלי וכנראה שיש צורך במשהו אגרסיבי יותר.
|