הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/12/2011 2:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Alexander A עם תוכן  cannondale F8
נושא: cannondale F8 תאריך: 9/12/2011 2:34:00 PM
מחבר/ת: Alexander A

היו לי אותם עד לפני שבוע. זה עם בולם דיסק ו זה יותר יקר.
אחרי כיוון ראשוני (עושים את זה בכל אופניים). לא היו לי שום בעיות עיתם. אופניים מצויינים ואני רכבתי עליהם בלי חשבון בכול שטח.
אם אתה צריך גם ביגוד וכו... במסגרת הקניה יעשו לך הנחה ולא נראה לי שתחרוג מ2000 יותר מדי, אבל תהנה מהאופניים.
בזמנו גם חשבתי על אופניים שציינת.
בהצלך!
אלכס


חזרה לפורום