טקסט הודעת פורום
| 9/12/2011 5:07:00 PM |
|
נושא: אז תישאר עם הנאבה שלך רק תחליף חישוק. תאריך: 9/12/2011 5:07:00 PM
מחבר/ת: TAO TAO
תחליף חישוק למשהו אגרסיבי יותר, ותתן לבונה גלגלים טוב שיסדר את השפיצים וכו. ותנסה לנחות מאוזן ולא על האחורי תמיד :)
|
חזרה לפורום |
|
|