הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/12/2011 5:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  השיפטר השמאלי מתאים לקראנק 3 גלגשים
נושא: השיפטר השמאלי מתאים לקראנק 3 גלגשים תאריך: 9/12/2011 5:33:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

ולא משנה לו אם זה קסטה של 9 או 10 מאחור.
אם הקראנק שלך הוא 3 גלגשים אז אין בעיה
אם הקראנק הוא 2 גלגשים אז יכולה להיות בעיה


חזרה לפורום