טקסט הודעת פורום
| 9/12/2011 5:33:00 PM |
|
נושא: השיפטר השמאלי מתאים לקראנק 3 גלגשים תאריך: 9/12/2011 5:33:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
ולא משנה לו אם זה קסטה של 9 או 10 מאחור. אם הקראנק שלך הוא 3 גלגשים אז אין בעיה אם הקראנק הוא 2 גלגשים אז יכולה להיות בעיה
|
חזרה לפורום |
|
|