נושא: בעיה בצמיגים תאריך: 9/13/2011 6:08:00 PM
מחבר/ת: turh turh
שלום!
יש לי בעיה שחוזרת על עצמה עם האופניים שלי ורציתי להתייעץ.
אני נוהג לרכב על האופנים פעם בשבוע, בכל תחילת רכיבה אני ממלא את האוויר בצמיגים ל30PSI ויוצא לרכיבה, כעבור שבוע שאני בודק בתחנת דלק את מצב הצמיג אני רואה שהוא עומד על 10-15. מצב זה קורה בשני הגלגלים (אופני שטח) האם עלי להחליף את הפנימיות בשני הגלגלים או שאני עושה משהו לא בסדר? תודה!
|