הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/13/2011 6:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אפשרויות
נושא: אפשרויות תאריך: 9/13/2011 6:50:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

מה שאתה עושה בסדר. הנה כמה אפשרויות לבדיקה:

אם אין ג´יפה, יכול להיות חור קטן.

אם יש ג´יפה, יכול להיות שהיא ישנה (וצריך להוסיף)
או שיש חורים אשר הג´יפה סותמת אך גודל החורים גבולי והם נפתחים כאשר האופניים עומדים.
העמדת האופניים בשמש גורמת לג´יפה להיות נוזלית יותר ולחורים קטנים להיפתח.
שוב, ג´יפה חדשה תעבוד טוב יותר.

יכול להיות שיש בעיה בונטיל (גם ניתן להחלפה)

במקרה הגרוע שתי פנימיות חדשות עם ג´יפה.

בהצלחה!



חזרה לפורום