נושא: אפשרויות תאריך: 9/13/2011 6:50:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
מה שאתה עושה בסדר. הנה כמה אפשרויות לבדיקה:
אם אין ג´יפה, יכול להיות חור קטן.
אם יש ג´יפה, יכול להיות שהיא ישנה (וצריך להוסיף) או שיש חורים אשר הג´יפה סותמת אך גודל החורים גבולי והם נפתחים כאשר האופניים עומדים. העמדת האופניים בשמש גורמת לג´יפה להיות נוזלית יותר ולחורים קטנים להיפתח. שוב, ג´יפה חדשה תעבוד טוב יותר.
יכול להיות שיש בעיה בונטיל (גם ניתן להחלפה)
במקרה הגרוע שתי פנימיות חדשות עם ג´יפה.
בהצלחה!
|