הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/13/2011 7:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  עוד אפשרות...
נושא: עוד אפשרות... תאריך: 9/13/2011 7:50:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

המשאבה בתחנת הדלק לא מתחילה מיד לנפח, אלא בודקת את הלחץ הקיים. המשמעות היא שהיא מוציאה מעט אויר מהגלגל. לגלגל של רכב זה חסר משמעות - אבל גלגלים של אופניים הם בעלי נפח קטן בהרבה, וכך עצם המדידה עצמה מורידה את לחץ האויר.

לחץ של 10PSI הוא נמוך מאוד, וכמעט כל צמיג של אופניים יראה פחוס מאוד אם תשב על האופניים כשזה הלחץ שלו.
האם המצב הוא שאתה רוצה לרכב אחרי שבוע, והגלגלים רכים מאוד, או שזה נראה טוב, ואתה פשוט רוצה להיות בטוח שיש לך לחץ מתאים?
אם האפשרות השניה היא הנכונה - קנה לך מד לחץ שיאפשר לך למדוד בלי לאבד כל כך הרבה אויר, או משאבה לאופניים שיש עליה גם מד לחץ.

בהצלחה


חזרה לפורום