נושא: עזרה בתליית אופניים תאריך: 9/17/2011 11:16:00 PM
מחבר/ת: אנדרי שינדלר
שלום לכולם, תליתי את האופניים שלי על מתקן שמתברג לקיר,אפשר לתלות אותם מהגלגל הקידמי או מהאחורי. רציתי לדעת האם זה מזיק לבולמים - הזווית של הבולם הקדמי נראת בסדר והיא בכוון הטבעי שלה אבל לאומת זאת הבולם האחורי מקבל זווית הפוכה,יוצא שהוא הפוך ממצבו הרגיל. האם זה בסדר ?
|