הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/17/2011 11:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אנדרי שינדלר עם תוכן  עזרה בתליית אופניים
נושא: עזרה בתליית אופניים תאריך: 9/17/2011 11:16:00 PM
מחבר/ת: אנדרי שינדלר

שלום לכולם,
תליתי את האופניים שלי על מתקן שמתברג לקיר,אפשר לתלות אותם מהגלגל הקידמי או מהאחורי.
רציתי לדעת האם זה מזיק לבולמים - הזווית של הבולם הקדמי נראת בסדר והיא בכוון הטבעי שלה אבל לאומת זאת הבולם האחורי מקבל זווית הפוכה,יוצא שהוא הפוך ממצבו הרגיל.
האם זה בסדר ?


חזרה לפורום