הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2011 2:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן עם תוכן  חופש במזלג האחורי
נושא: חופש במזלג האחורי תאריך: 9/18/2011 2:56:00 AM
מחבר/ת: עידן

שלום, אני רוכב על אופני K2 שאצלי כשנתיים...
רוב הזמן האופניים מאוחסנות בחצר, אך לאחרונה אני נתקלתי בבעיה של חופש במזלג האחורי (באיזור הציר המחבר את השלדה) מה ניתן לעשות בנדון, האם הבעיה היא במייסבים?


חזרה לפורום