נושא: אין עם זה שום בעיה - להיפך תאריך: 9/18/2011 6:55:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
בולמים אחוריים מותקנים בכל מיני זויות באופניים שונים (יש אפילו אופניים שבהם נדרש להרכיב את הבולם לעתים בצורה אחת ולעתים הפוך).
יצרני בולמים קדמיים ממליצים לאחסן את האופניים הפוך, כדי ששמן יגיע אל האטמים.
זה מצויין, ואם נוח לך יותר לתלות את האופניים הפוך - גם זה מצויין.
ואם תראה נזילת שמן, סימן שהגיע הזמן לטיפול לבולם, וזה ממש לא בגלל התליה.
|