הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2011 6:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בכל מקרה, אל תרכב כך! :dead:
נושא: בכל מקרה, אל תרכב כך! :dead:  תאריך: 9/18/2011 6:59:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

יתכן שיש נזק למיסב, ויתכן שבורג השתחרר.

כך או כך, חופש כזה גורם לשחיקה מהירה מאוד של החלקים, וממש לא כדאי לרכוב כך, אפילו מטרים ספורים.
פנה למכונאי אופניים, וטפל בבעיה.


חזרה לפורום