טקסט הודעת פורום
9/18/2011 8:04:00 AM
דני פריגל
יש פתרון קל!
נושא:
יש פתרון קל!
תאריך:
9/18/2011 8:04:00 AM
מחבר/ת:
דני פריגל
ללכת לחנות! עם בלמים לא מתעסקים בטח ובטח כאשר האופניים חדשים וכנראה באחריות...
דני
BCR
חזרה לפורום