נושא: תודה רבה תאריך: 9/18/2011 10:16:00 AM
מחבר/ת: אנדרי שינדלר
תודה רבה על המידע איתן :)
ולמאור קניתי אותו כאן בהרים: http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=58_57&products_id=4493
קניתי אותו שבוע שעבר,נתנו לי קופון הנחה של 6 ש"ח לקנייה הבאה שיש לו תוקף. אם תחכה עד הערב אני ארשום לך את הקוד קופון(חבל עליו).
|