נושא: אשמח לעצה טובה: מה עדיף מבין השניים שעל הפרק? תאריך: 9/18/2011 7:13:00 PM
מחבר/ת: jack
diamondback viper או merida sub-30 ? אני יודע ששניהם אופני כניסה ואני שהפעם האחרונה שקניתי אופניים זה היה בגיל 12, רוצה להתחיל לרכב (רק על מדרכות) ולהוריד משקל (אני 150 ק"ג על 182 ס"מ). מה מהשניים מתאים יותר? שניהם עולים לי אותו דבר. מה להעדיף?
אלף תודות
ג´ק
|