הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2011 7:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  jack עם תוכן  אשמח לעצה טובה: מה עדיף מבין השניים שעל הפרק?
נושא: אשמח לעצה טובה: מה עדיף מבין השניים שעל הפרק? תאריך: 9/18/2011 7:13:00 PM
מחבר/ת: jack

diamondback viper או merida sub-30 ?
אני יודע ששניהם אופני כניסה ואני שהפעם האחרונה שקניתי אופניים זה היה בגיל 12,
רוצה להתחיל לרכב (רק על מדרכות) ולהוריד משקל (אני 150 ק"ג על 182 ס"מ). מה מהשניים מתאים יותר?
שניהם עולים לי אותו דבר. מה להעדיף?

אלף תודות

ג´ק


חזרה לפורום