נושא: יש לי רגלית כזאת ( למעשה - "דורגל" ) תאריך: 9/20/2011 7:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
למטרה דומה - שהאופניים יעמדו בצורה יציבה כשרותמים את הנגרר, וכשקושרים את הילדים למקומותיהם. מאסיבית מאוד, נוחה לשימוש - אמנם קצת כבדה, אבל למטרה שלי זה לא משנה. הרכבה על ידי בורג יחיד לתחתית השלדה - במקרה שלנו ש"מ.
כרגע אני במילואים, אבל כשאחזור (בסוף השבוע) אוכל, אם תרצה, להעלות תמונה ולבדוק את המחיר ששילמתי.
|