הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/20/2011 7:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  יש לי רגלית כזאת ( למעשה - "דורגל" )
נושא: יש לי רגלית כזאת ( למעשה - "דורגל" ) תאריך: 9/20/2011 7:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

למטרה דומה - שהאופניים יעמדו בצורה יציבה כשרותמים את הנגרר, וכשקושרים את הילדים למקומותיהם.
מאסיבית מאוד, נוחה לשימוש - אמנם קצת כבדה, אבל למטרה שלי זה לא משנה.
הרכבה על ידי בורג יחיד לתחתית השלדה - במקרה שלנו ש"מ.

כרגע אני במילואים, אבל כשאחזור (בסוף השבוע) אוכל, אם תרצה, להעלות תמונה ולבדוק את המחיר ששילמתי.


חזרה לפורום