נושא: מתלבט בין 2 אופנים תאריך: 9/20/2011 2:58:00 PM
מחבר/ת: thmhe
שלום לכולם רציתי חוות דעת ממקצוענים.
היתי מעונין לקנות אופנים ואני מתלבט איזה לקנות רציתי לשאול איזה מבין השנים עדיף ולמה:
א.Haro Shift R7-צבע: , צמיגים חדשים, קלות מערכת הילוכים שימנו דאור LX ןXT בולמ קידמי Manitou Black Super Air 120mm בולם אחורי. Manitou Radium R Air Derailleur
ב.K2 lithium 4.0 - . broadband suspension כידון: xr,tru,ativ גלגלים: sunrimi ds2+xg נקנו בדצמבר 2010.
תודה רבה והמשך יום נפלא.
|