הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/20/2011 2:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  thmhe עם תוכן  מתלבט בין 2 אופנים
נושא: מתלבט בין 2 אופנים תאריך: 9/20/2011 2:58:00 PM
מחבר/ת: thmhe

שלום לכולם רציתי חוות דעת ממקצוענים.

היתי מעונין לקנות אופנים ואני מתלבט איזה לקנות רציתי לשאול איזה מבין השנים עדיף ולמה:

א.Haro Shift R7-צבע: , צמיגים חדשים, קלות מערכת הילוכים שימנו דאור LX ןXT בולמ קידמי Manitou Black Super Air 120mm בולם אחורי.
Manitou Radium R Air Derailleur

ב.K2 lithium 4.0 - .
broadband suspension כידון: xr,tru,ativ גלגלים: sunrimi ds2+xg נקנו בדצמבר 2010.

תודה רבה והמשך יום נפלא.


חזרה לפורום