הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/20/2011 5:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dark soho עם תוכן  תשובה חוזרת
נושא: תשובה חוזרת תאריך: 9/20/2011 5:19:00 PM
מחבר/ת: dark soho

תודה על התשובה המפורטת .
בגדול החלטתי על הדגמים האלה, כי מהתרשמות שלי הבנתי שהם מקום טוב באמצע, לרכות מידי ולא חיות שטח...
היום ראיתי מרין מאונט ויזיין XM6/7 ומונגוס טאוקלי, שגם נכנסים לי בקטגוריה הזו .
אתה חושב שהכיוון הכללי לא תקין ?
ראיתי שיש בולמים עם מהלך משתנה, לצורך ההדגמה אני יקצין
אם יש בולם 170-100 אני יכול לנעול אותו על 120 ויעילות הדיווש תשתפר או שזה לא משנה כל כך הרבה.
כי ראיתי את ATTACK TRAIL 6.8 2011 ויש להם גם בולם כזה
כמו למאונט ויזיין.

תודה



חזרה לפורום