טקסט הודעת פורום
| 9/20/2011 9:56:00 PM |
|
נושא: AM ??? תאריך: 9/20/2011 9:56:00 PM
מחבר/ת: אגם לב
אני כבר רוכב שנתיים בסגנון AM ואני ממש רוצה להחיל להיכנס לתחרויות אני שמעתי על RED RAUN אבל אני לא יודע עם יש עוד תחרות בקרוב ...... מישהו יודע עם יש תחרות AM שאני יוכל להירשם אליה ? :eek:
|
חזרה לפורום |
|
|