נושא: אני בהתלבטות.. תאריך: 9/25/2011 1:26:00 AM
מחבר/ת: גבריאל סעדה
שלום לכולם!
חנות אופניים רשמית הציעה לי זוג שיכוך מלא JAMIS קלות 12 ק"גֱֱ מניטו 100-130 משתנה אויר, מניטו אויר אחורי, בלמי שימנו הידראולי דאור חדשים במחיר בדיחה אבל הקצ´ הוא שהם יחסית ישנות בנות 5 ויש המון שריטות..
התקציב שלי ממש נמוך ואני יודע שבעתיד הקרוב לא אוכל להרשות לעצמי אופני שיכוך מלא קלות כ"כ...
מה לעשות??
|