הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/25/2011 1:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גבריאל סעדה עם תוכן  אני בהתלבטות..
נושא: אני בהתלבטות.. תאריך: 9/25/2011 1:26:00 AM
מחבר/ת: גבריאל סעדה

שלום לכולם!

חנות אופניים רשמית הציעה לי זוג שיכוך מלא JAMIS קלות 12 ק"גֱֱ מניטו 100-130 משתנה אויר, מניטו אויר אחורי, בלמי שימנו הידראולי דאור חדשים במחיר בדיחה
אבל הקצ´ הוא שהם יחסית ישנות בנות 5 ויש המון שריטות..

התקציב שלי ממש נמוך ואני יודע שבעתיד הקרוב לא אוכל להרשות לעצמי אופני שיכוך מלא קלות כ"כ...

מה לעשות??


חזרה לפורום