נושא: במחיר כזה עדיף יד 2 תאריך: 9/25/2011 1:37:00 AM
מחבר/ת: גבריאל סעדה
חבל על הכסף בתקציב כזה תקבל אופניים עם חלקי שליטה בסיסים ביותר.. תהיה עם יד על הדופק בלוח יד 2 ובתקציב הזה תמצא אופניים הרבה ותר איכותיות.. כמובן יש לבדוק טוב טוב את מה שאתה קונה.. שתמצא תלך עם חבר שמבין שיבדוק לך אותם..
בהצלחה..
|