הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/25/2011 1:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תכלת גלאי עם תוכן  דבר ראשון תודה על כל התגובות-
נושא: דבר ראשון תודה על כל התגובות- תאריך: 9/25/2011 1:54:00 AM
מחבר/ת: תכלת גלאי

מבחינתי אני מתחילה בראש כאילו מאפס בלי ידע מוקדם כי בכל זאת זה שונה ככה שאני לא מתכוונת ישר להתחיל אגרסיבי ולהתפוצץ אלא באיזי, אני רוצה ללמוד ולהתמקצע לאט לאט. יש זמן. אני לא רוצה להגדיל את התקציב כי קודם כל אני רוצה לראות שאני באמת מתאהבת בזה


חזרה לפורום