טקסט הודעת פורום
9/25/2011 11:07:00 AM
צחי בר סלע
איך, איך שוב לא נפגשנו
נושא:
איך, איך שוב לא נפגשנו
תאריך:
9/25/2011 11:07:00 AM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
גם אני הייתי שבוע שעבר במילואים
אפילו ניצלתי את הזמן לטיול בוקר קצר
חזרה לפורום