נושא: תקציב תאריך: 9/26/2011 7:07:00 PM
מחבר/ת: שבי א
ערב טוב התקציב שלך הוא לא בשמים אבל מצד שני יש כל מני מציאות כאן באתר או בשוק בכלל. כאן כמה שורות למטה משהוא קנה ספשילייזד אינדורו 2005 ב-2400 שח מחיר טוב ושווה (אני רוכב על כאילו כבר שנתיים מבסוט עד הגג) ברוכה הבאה שנה טובה נעימה ובטוחה :)
|