הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/26/2011 7:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שבי א עם תוכן  תקציב
נושא: תקציב תאריך: 9/26/2011 7:07:00 PM
מחבר/ת: שבי א

ערב טוב
התקציב שלך הוא לא בשמים אבל מצד שני יש כל מני מציאות
כאן באתר או בשוק בכלל. כאן כמה שורות למטה משהוא קנה
ספשילייזד אינדורו 2005 ב-2400 שח מחיר טוב ושווה
(אני רוכב על כאילו כבר שנתיים מבסוט עד הגג)

ברוכה הבאה
שנה טובה נעימה ובטוחה :)


חזרה לפורום