נושא: הרגשת אי יציבות תאריך: 9/22/2004 11:33:00 PM
מחבר/ת: אלון
שלום, אני רוכב על cannondale jekyll 3000, בולם אחורי של fox float re , בלחץ של 160 PSן , ישנה הרגשה ברכיבה של חוסר יציבות ותזוזה מיותרת של האופניים , מאין הרגשה של בזבוז כח מיותר בזמן הרכישה אני מנסה לשחק עם נעילת הבולם בזמן הנסיעה אך ישנו הרושם שזה לא עובד כראוי , האם מישהו יודע על הוספת מנגנון נעילה מהכידון כמו של jekyll 800 ? האם אין מספיק לחץ בובולם ? בשבוע האחרון גם קרתה תופעה מוזרה לאחר 6 ק"מ עליה לא רצינית מצאתי את עצמי על "הריצפה " כשלתדהמתי גיליתי שיצא כל האויר מהבולם . הבולם נופח ועושה רושם שאינו מאבד לחץ בנתיים אנא תשובתכם . תודה :((
|