טקסט הודעת פורום
9/27/2011 1:52:00 PM
תכלת גלאי
תודה על התגובה..הבנתי אותך
נושא:
תודה על התגובה..הבנתי אותך
תאריך:
9/27/2011 1:52:00 PM
מחבר/ת:
תכלת גלאי
אני אגיע למרכז אני יעשה רכיבת מבחן כדי לקבל יותר מושג נראה איך יתקדם
חזרה לפורום