טקסט הודעת פורום
| 9/28/2011 8:52:00 AM |
|
נושא: כוון אותו ידנית זה פשוט תאריך: 9/28/2011 8:52:00 AM
מחבר/ת: מאור שרייבר
סמן עם גיר על הגלגל וגם על הריצפה לאחר מכן תימדוד איזה מרחק עשה הגלל בסיבוב מלא ותכניס את הנתון ידנית לספידומטר זה הכי מדויק.
|
חזרה לפורום |
|
|