הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/28/2011 8:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאור שרייבר עם תוכן  כוון אותו ידנית זה פשוט
נושא: כוון אותו ידנית זה פשוט תאריך: 9/28/2011 8:52:00 AM
מחבר/ת: מאור שרייבר

סמן עם גיר על הגלגל וגם על הריצפה לאחר מכן תימדוד איזה מרחק עשה הגלל בסיבוב מלא ותכניס את הנתון ידנית לספידומטר זה הכי מדויק.


חזרה לפורום