נושא: מחפש חוות דעת לגבי אופני HERO AM שנת 2008 תאריך: 9/28/2011 5:26:00 PM
מחבר/ת: דניאל
אז ככה ,
יש לי היזמנות לרכוש אופני HERO XEON COMP
מעביר אחורי שימנו DEORE XT מעביר קדמי שימנו DEORE XT ברקס קדמי + אחורי שימנו DEORE XT בולם קדמי FOX FLOAT 160 מ"מ בולם אחורי ROEK SHOX MONARCH HIGE VOLUME 3.1 הקראנק ETHIRTEEN דגם לא ידוע שרשרת שימאנו המוט של האוכף הכידון והסטם של חברת TRUVATIV
על השלדה יש כמה שריטות בצבע אבל לא משהו רציני
מה אתם אומרים שווה? הם אופניים טובות / אמינות ?
תודה לכל העוזרים ושנה טובה :)
|