הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/28/2011 5:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל עם תוכן  מחפש חוות דעת לגבי אופני HERO AM שנת 2008
נושא: מחפש חוות דעת לגבי אופני HERO AM שנת 2008 תאריך: 9/28/2011 5:26:00 PM
מחבר/ת: דניאל

אז ככה ,

יש לי היזמנות לרכוש אופני HERO XEON COMP

מעביר אחורי שימנו DEORE XT
מעביר קדמי שימנו DEORE XT
ברקס קדמי + אחורי שימנו DEORE XT
בולם קדמי FOX FLOAT 160 מ"מ
בולם אחורי ROEK SHOX MONARCH HIGE VOLUME 3.1
הקראנק ETHIRTEEN דגם לא ידוע
שרשרת שימאנו
המוט של האוכף הכידון והסטם של חברת TRUVATIV

על השלדה יש כמה שריטות בצבע אבל לא משהו רציני

מה אתם אומרים שווה?
הם אופניים טובות / אמינות ?

תודה לכל העוזרים
ושנה טובה :)


חזרה לפורום