נושא: מכת גניבות בערב ראש השנה באזור יהוד ובקעת אונו תאריך: 9/29/2011 12:08:00 PM
מחבר/ת: ירון
הגניבות ארעו כנראה בזמן ארוחת החג...נגנבו לי שני זוגות אופניים ממחסן נעול שבחצר. הכלב נראה רגוע... לפי משטרת מסובים יש כנופיה שפועלת באזור והם עובדים על תפיסתם. בינתיים - אם תתקלו במישהו שמנסה למכור: - Felt Virtue לבנים - Orange ST4 כחולים
אשמח אם תודיעו לי במייל למעלה או דווחו ישירות למשטרת מסובים לטלפון 035384444
תודה! :mad:
|