טקסט הודעת פורום
| 10/1/2011 4:20:00 PM |
|
נושא: יש טעויות במודעה הזו תאריך: 10/1/2011 4:20:00 PM
מחבר/ת: DAVID
שלום רב יש במודעה טעות ראשית שאילו אינן אופני שיכוך מלא אין להן בולם אחורי מלבד זאת הקרנק לפי המודעה מופיע כדאור אבל לפי התמונה נראה שיש כאן קרנק של בונטרגר !!!! ????
|
חזרה לפורום |
|
|