נושא: הערות תאריך: 10/1/2011 7:16:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ראשית, לרכיבה באיזור ת"א רמת גן הייתי לוקח XX ללא היסוס. זה מומלץ למי שנמצא בכושר טוב, משום שהסגנון הזה מעמיס קצת יותר על הרוכב, ולא רק על השרירים, אלא גם על הברכיים. הפלט נראים בדיוק מתאימים להגדרה הזאת, ואילו חיפשתי אופניים ליוממות בגוש דן, בהחלט הייתי בוחן אותם.
כמו שכבר הבנת, הם צריכים להיות במקום סגור ושמור, אחרת יגנבו שוב. אם אין לך מקום בטוח עבורם במהלך היום, שווה לחשוב על אופניים מינימליסטיים - שוב, חדילוך יכול להיות מצויין, וכדאי שיראו ישנים ומוזנחים ככל האפשר. זה לא אומר שהם צריכים להיות מוזנחים באמת...
אני לא יודע כמה איכותיים אתה רוצה את האופניים שלך, אבל אופני כביש ברמת כניסה בהחלט מאפשרים רכיבת כביש גם לקילומטרים רבים ברצף, ונכנסים בתקציב שלך ללא קושי. אני עצמי מוכר עכשו אופני כביש של מרידה שעשיתי עליהם רכיבות של כמה עשרות קילומטרים. אני מבקש עליהם 2100 - וזה מחיר סביר. אני מניח שתוכל למצוא אופניים מקבילים בתחומי התקציב שלך.
את השווין אני לא מכיר, ובכלל אני פחות מצוי במחירים של דגמי אופני כביש - כנראה שנכון להשוות על פי מחיר חדשים, ורמת מפרטים. נסה להתייעץ בפורום כלשהו של אופני כביש. קרוב לודאי שפורומים כאלה מתעסקים פחות ביוממות, אבל מחירים הם בטח מכירים...
שנה טובה
|