הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/1/2011 8:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חנן יוסף עם תוכן  אז מה?
נושא: אז מה? תאריך: 10/1/2011 8:48:00 PM
מחבר/ת: חנן יוסף

כספורטאי חובב תמיד יהיו ספורטאים כשרוניים ממני שלא משנה כמה אתאמן יהיו מהירים ממני, מצד שני יהיו כאלה שפחות מוכשרים ממני אבל יש להם הרבה יותר זמן להתאמן.
חלק מההנאה מהתחביב שלנו היא רכישת הציוד, אין בזה שום דבר רע (כל עוד זה לא בא על חשבון הוצאות נחוצות למשפחה).
למי שרוצה להיות מהיר יותר, ברור לחלוטין שהתשובה היא אימונים ולא ציוד.



חזרה לפורום