טקסט הודעת פורום
| 10/2/2011 7:41:00 AM |
|
נושא: שלום ניסן! תאריך: 10/2/2011 7:41:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
ראשית - תתחדש! שנית, קח את האופניים לחנות ליד ביתך (אם תגיד איפה נוכל לעזור לך בבחירה) וספר להם שקנית אותם רק כעת ואתה מבקש בדיקה מעמיקה. לאחר הבדיקה תוכל לדעת מה צריך תיקון ומה יכול לחכות (אם יש כזה מצב).
בהצלחה
דני BCR
|
חזרה לפורום |
|
|