הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/23/2004 12:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריק פרידמן עם תוכן  לגבי חוסר היציבות
נושא: לגבי חוסר היציבות תאריך: 9/23/2004 12:20:00 AM
מחבר/ת: אריק פרידמן

לא ציינת בן כמה הבולם ,אבל לפי התאור שלך כנראה שיש לך בריחת אוויר. לגבי הלחץ ואם הוא מתאים ,ההתאמה היא פשוטה. נפח את הבולם ללחץ שעד עכשיו רכבת ,מדוד בעזרת סרגל את המרחק מ-"עין לעין" ,ואחר כך ,שב על האופניים עם הרגליים על הפדלים ומדוד שוב את המרחק בין אותם שני נקודות (רצוי להעזר במישהו).הנקודה היא שאתה אמור להגיע למצב שאתה סוגר כ-20% ממהלך הבולם. זה לגבי עד כמה לנפח.
לגבי הנדנוד ,הוא יכול לנבוע מ-3 סיבות.
1.לחץ נמוך ביחס למשקלך
2.בריחת לחץ תו"כ רכיבה (תקלה טכנית)
3.העדר שסתום פרו-פדל או תקלה בשסתום(כתוב על הבולם עם הוא פרו-פדל).
מקווה שעזרתי. :)


חזרה לפורום