טקסט הודעת פורום
| 10/3/2011 9:53:00 PM |
|
נושא: שנת הייצור החודש ואפילו היום תאריך: 10/3/2011 9:53:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
אמורים להיות מוטבעים על הקראון של הבולם.
אם תעלה תמונה של הקראון מקדימה ומאחורה (אני לא בטוח איפה RS עשו את ההטבעה, בדרך כלל מאחורה) אולי נוכל לעזור לך
|
חזרה לפורום |
|
|