הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/3/2011 11:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  תגדיר מחיר נורמלי...
נושא: תגדיר מחיר נורמלי... תאריך: 10/3/2011 11:25:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

זה כולה פנימיות, אין למה לעשות יותר מידי עניין. חוץ מזה שפנימיות פשוטות הן לא כאלה יקרות.

אני לא רוכב על 29 אבל יש לי פנימיות של ג´ו (או מה שיש בחנות כשאני קונה פנימית) עם חומר ואפילו שרוחב הצמיג המוצהר עליהן הוא 2.1 אני עם צמיגים 2.4 קדימה ו- 2.3 אחורה ועובד מצויין ובלי יותר מידי פנצ´רים

נ.ב.
אתה יכול למצוא פנימיות בכל חנות אופניים.


חזרה לפורום