נושא: תגדיר מחיר נורמלי... תאריך: 10/3/2011 11:25:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
זה כולה פנימיות, אין למה לעשות יותר מידי עניין. חוץ מזה שפנימיות פשוטות הן לא כאלה יקרות.
אני לא רוכב על 29 אבל יש לי פנימיות של ג´ו (או מה שיש בחנות כשאני קונה פנימית) עם חומר ואפילו שרוחב הצמיג המוצהר עליהן הוא 2.1 אני עם צמיגים 2.4 קדימה ו- 2.3 אחורה ועובד מצויין ובלי יותר מידי פנצ´רים
נ.ב. אתה יכול למצוא פנימיות בכל חנות אופניים.
|