טקסט הודעת פורום
| 10/4/2011 9:48:00 AM |
|
נושא: ולמה ללכת רחוק? תאריך: 10/4/2011 9:48:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
כאן באתר, 36 ש"ח לפנימית 29" עם חומר.
אגב, פנימית עבור רוחב 2.1 המותקנת בצמיג 2.3 ו- 2.4 תהיה דקה ומתוחה ב 9% וב 12.5% (בהתאמה) ורגישה יותר לפנצ´רים. זה לא אומר שאי אפשר.
|
חזרה לפורום |
|
|