הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2011 5:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  המקסיס החביב עלי למטרת XC הוא קרוסמארק
נושא: המקסיס החביב עלי למטרת XC הוא קרוסמארק תאריך: 10/5/2011 5:37:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

ההירולר הוא צמיג אגרסיבי שמתגלגל טוב (יחסית לאגרסיבי), אבל איננו צמיג XC.

אם טובה לך הפשרה עבור המצבים הקיצוניים יותר, סבבה. אישית לרכיבות שלך הייתי הולך על צמיג יותר מתגלגל, לפחות לאחורי.

שנה טובה


חזרה לפורום