הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2011 6:42:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי אלפונטה עם תוכן  שימון ציר
נושא: שימון ציר תאריך: 10/5/2011 6:42:00 AM
מחבר/ת: רועי אלפונטה

איפה אני צריך לשמן את הציר או את הפדלים (סליחה על הבורות,פשוט אני חדש בתחום)?
אני גר בראשון לציון.

בברכה
רועי.


חזרה לפורום