טקסט הודעת פורום
10/5/2011 6:42:00 AM
רועי אלפונטה
שימון ציר
נושא:
שימון ציר
תאריך:
10/5/2011 6:42:00 AM
מחבר/ת:
רועי אלפונטה
איפה אני צריך לשמן את הציר או את הפדלים (סליחה על הבורות,פשוט אני חדש בתחום)?
אני גר בראשון לציון.
בברכה
רועי.
חזרה לפורום